maandag 25 maart 2013

Beurs in Den Bosch, (DS-dag)..

Oh, ik loop heel erg achter ;-) Maar ja, als ik 2 dingen achter elkaar heb, moet ik toch eerst even bijkomen. En twee ontzettend leuke dingen!! Vrijdagmorgen ging ik met Nicole naar de Creatieve hobby- en  handwerkdagen in Den Bosch!
Uiteraard langs bij byPetra. Ze heeft een ontzettend leuk boekje uitgebracht, Stitch bij stitch dat ik waarschijnlijk, bijna zeker, hoop ik toch, aanstaande zaterdag eindelijk in mijn bezit krijg.. ;-) enfin, ik kocht dus een leuk stofje (ik moet echt weer eens iets met stof gaan doen!), de kaart heb ik overigens gekregen, ontzettend leuk lint, leuke houten klosjes en een potlood om straks mee aan de slag te gaan!
toen kwamen we bij zo'n leuke kraam! Daar hebben we echt wel een kwartier gestaan! Wow, wat had zij leuke dingen!!! Dit is haar webshop: Bedijs. Echt de moeite waard!!! 
Ik kocht de geweldige kaart, de leuke labeltjes (handmade staat erop, sorry voor de onduidelijke foto), de bloem waar ik een ring van ga maken en het lint en het houten hart kreeg ik van Nicole. Voor haar kocht ik ook wat (zie haar blog ;-)  En achteraf dus spijt dat ik niet meer gekocht heb.. maar zoals ik al schreef, heeft ze dus een webshop en blijkt ze de nicht van Pleuntje te zijn, hoe leuk is dat!! Zo jammer dat die er niet bij was!! Volgende keer ;-)
verder kocht ik nog twee leren bandjes, twee kralenhangers en de mooie stenen 'kralen'. Het was een hele geslaagde beurs! Zoals Nicole al schreef, volgend jaar weer! 
De dag erna had ik dus de Dutch-swappers dag! Maar hier ga ik morgen een stukje over schrijven, want die verdient echt wel een apart bericht! Wil je er alvast wat over lezen, kijk dan hier en hier
liefs, Nancy

15 opmerkingen:

  1. Dat kraampje was idd heel erg leuk. Helaas was de knip leeg dus geen spulletjes. Gelukkig wordt het vanzelf december :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig jij hebt het kei druk en leuk gehad....en nog een gave dingen gescoord

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! mooie spulletjes heb je gekocht. Dat vind ik altijd het leukste van beursen bezoeken, winkeltjes/spulletjes tegen komen die je nog niet kent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geslaagde dag dus op de beurs, de volgende keer ben ik er vast wel bij.
    En het is inderdaad een snoepwinkeltje met zulke leuke dingen, je raakt niet uitgekeken.
    Ben benieuwd naar je andere leuke dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het enorm leuk,druk,gehad zeg.
    Leuke dingen heb je gekocht zeg.
    Geniet er nog maar lekker na van.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik was daar ook, afgelopen vrijdag..heb ook een tijdje met Irene van Bedijs staan praten.
    Ze heeft echt een super leuke shop!
    Voor mijn gevoel was deze beurs wat kleiner en minder gevarieerd dan de Krea Doe afgelopen november 2012?
    Hoe heb jij dat ervaren?
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er ontzettend leuk uit! Je bent goed geslaagd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt je duidelijk weer prima vermaakt en heerlijke aankopen gedaan, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke spulletjes heb je weer gekocht, ben benieuwd naar je creaties.
    Leuk dat de DS dag weer geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg, wat een leuke dingen heb jij meegemaakt.
    En wat veel leuke spullen heb je gekocht.
    Ik ben benieuwd naar je "dutch Swappers dag" berichtje.
    Tot gauw, dus, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He nancy wat heb je veel leuke spulletjes gekocht zeg,daar worden vast weer mooie dingen van gemaakt. En de webshop Bedijs staat al mij mijn favorieten.

    Mail je snel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige spulletjes heb je gekocht en zo te lezen was het een gezellige dag. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik was er ook geweest, erg leuke beurs! Leuke dingetjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat was het gezellig he! En wat hebben we een boel leuks gekocht (en gekregen van elkaar, hihi). Volgend jaar weer? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!