maandag 27 mei 2013

sssssssttttt..... ;)

Nog net een  berichtje in mei ;) Er gebeurt hier niet zo veel op creatief gebied, helemaal niet trouwens. Ik ben erg moe, slaap veel. Nog een paar weekjes en dan mag ik naar slaapcentrum Kempenhaeghe, 21 juni om precies te zijn. Ik weet het, toen ik deze blog begon, was het 'just be creative'. Maar ja, het duurt nu wel erg lang. Dus toch maar even een kleine 'uitleg'. Ik heb in maart een slaaptest (EEG) gehad, waaruit bleek dat ik te vaak wakker word 's nachts en daardoor niet in mijn diepe slaap kom. Erg belangrijk voor een goede nachtrust én om uitgerust wakker te worden. Het is dus niet zo gek dat ik overdag heel erg moe ben! Ik was erg blij te horen wat de reden ervan was en nog fijner dat er dus iets aan te doen is! (dat hoop ik dan, maar ga ik natuurlijk van uit ;) Ik wacht al zo'n 2 maanden, nu dus nog zo'n 4 weken, dus het eind is in zicht.
En ik heb niet helemaal niets gedaan.. (al had ik er nog liggen hoor). Nicole en ik hebben afgelopen zaterdag een paar uurtjes op een (mini-)sieradenmarkt gestaan en ik had mijn knopenringen meegenomen! Een paar felle kleurtjes erbij gemaakt.. wat zwart / grijs / wit en de 'oude vintage'.. we hebben een supergezellige dag gehad! Nicole heeft nog wat verkocht zelfs, maar ik helemaal niets! Enfin, het was leuk weer eens weg te zijn ;-) 


Hopelijk tot gauw met meer energie!!!
liefs, Nancy

28 opmerkingen:

  1. Spijtig dat je niets verkocht. Licht ook wel aan het weer... En die paar weekjes zullen nu wel vlug gaan... Veel succes met de slaaptest.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een verhaal, moe zijn is niet leuk! Ik heb chronisch b12 gebrek :( Ook altijd moe geweest geen idee waarvan tot mijn b12 geprikt werd en ja hoor daar was de boosdoener....... Succes in het slaapcentrum en ik hoop voor je dat er iets gebeurd zodat je minder moe bent! Mooie sieraden heb je gemaakt :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is de vermoeidheid tamelijk onschuldig (het kan veel ernstigere oorzaken hebben) en hopelijk is het goed op te lossen. Fijn dat de medische wereld je probleem serieus heeft genomen en is gaan zoeken naar oorzaak/oplossing. Vaak hebben ze daar niet zo heel veel zin in met vermoeidheid. Heel veel succes en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel succes in het slaapcentrum! Hoop dat ze snel een oplossing vinden voor je:) En jammer dat je niks verkocht heb maar aan jou ringen lag het niet want die zijn hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je niks hebt verkocht als het maar wel gezellig is geweest. Succes in het slaapcentrum.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O,zo herkenbaar Nancy, sinds mijn hersenbloeding slaap ik ook zeer slecht en soort lichte hazeslaapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het gezellig he! :)
    Die knopenringen raak je vast nog wel kwijt... ze zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Nancy,
    Leuk hoor al die sieraden! En ik hoop voor jou dat je weer heel snel meer energie hebt en dus van je vermoeidheid af bent.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nancy, ik hoop dat ze je daarna wat sneller kunnen helpen dat het wachten op het onderzoek. Dus ik wens je voor straks slaap goed en slaap lekker, zodat je overdag weer volop aan de knutsel kan gaan!
    Groetjes Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjeetje meis op naar het slaapcentrum en dan hopelijk snel resultaat zodat je je weer vlug fitter voelt. Succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om even een berichtje van je te lezen! die knoopringen zijn cute zeg :) Heel, heel veel succes en sterkte in het slaapcentrum. Ik hoop dat ze iets aan je slaapprobleem kunnen doen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk slaap je snel beter en heb je meer energie. Ik ben erg benieuwd wat je er aan kunt doen.
    En wat jammer dat je iets hebt verkocht, al is het een leuk dagje uit.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 21 juni, begin van de zomer en hopelijk begin van een oplossing van het probleem. Succes de laatste weken met aftellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik miste je inderdaad al een tijdje. In het slaapcentrum kunnen ze zeker iets voor je doen: mijn broer heeft hetzelfde gehad en dat gaat nu een stuk beter! Nog even doorzetten dus :)
    Wat een leuke sieraden had je trouwens gemaakt. Ik begrijp echt niet waarom je daar niets van hebt verkocht. Ik had het wel geweten... ;)
    Sterkte de komende weken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat goed zeg dat er nu toch een einde lijkt te komen aan die vermoeidheid van je! Dat zou toch wel heel lekker zijn! Ik gun het je in ieder geval.
    En wat raar dat niemand iets van jouw prachtige knopen sieraden heeft gekocht! Snap ik echt niet, het zijn zulke mooie!
    Rust lekker uit
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk slaap je binnenkort weer lekker! Het lijkt me erg rot om overdag constant moe te zijn. Jammer dat je niets hebt verkocht, maar gelukkig was het gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vervelend hè, moe zijn :( Ken het zelf jammer genoeg maar al te goed (heb al 11 jaar de stempel CVS). Ik hoop dat het slaapcentrum je kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt lastig, ik slaap soms ook dagen slecht en dan zijn de dagen soms ze lang, hoop dat ze daar wat voor je kunnen doen, strekte en tot gauw. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey lieve Nancy!
    Wat rot om te horen dat je zo slecht slaapt, en dat je je zo naar voelt, wat natuurlijk logisch is, als je niet genoeg slaapt.. ik hoop maar dat ze snel kunnen helpen, en dat er een goede oplossing is... jammer dat je niets heb verkocht op de mini markt, begrijp er niets van.. ze zien er prachtig uit, die wil toch elke vrouw in haar collectie?!
    Nou meis,Fijne avond ik ga naar bed, morgen weer vroeg op...
    Liefs,
    kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook vaak moe de laatste tijd en er komt minder uit mijn handen als normaal gesproken het geval zou zijn,mijn nachten zijn ook niet altijd alles...moet al 2 avonden in de week tot 23:00 werken en doordat ik dan de gehele avond zo actief bezig ben geweest slaap ik nooit voor 1:30...al ben ik nog zo moe,ik denk dat het weer van de afgelopen maanden er ook wel een steentje aan bijdraagt bij mij...we hebben allemaal wat meer licht nodig en vitamientjes van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och Nancy toch, gaat niet echt lekker met je he, wat vervelend dat je steeds zo moe bent, gelukkig kun je bijna aan het aftellen gaan en beginnen met de therapie.
    Gelukkig maar dat jullie ondanks de niet zo succesvolle verkoop het toch gezellig hebben gehad zaterdag, maar ik denk dat jullie dat overal wel hebben :-)
    'k mail je snel........
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte de komende weken, zo naar als je altijd maar moe bent.
    Het einde is nu echt in zicht, hou wol, het komt zeker goed!

    Jammer van de verkoop (of eigenlijk niet), maar ik denk dat mensen juist nu hun hand wat meer op de knip houden en zichzelf geen luxe artikelen meer permitteren........
    Ook dat zal tzt wel weer aantrekken.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, het was wel stil hier... Maar begrijpelijk is het wel. Fijn dat je nu wel weet waardoor je niet uitgerust bent en dat er iets aan te doen is! Je gezondheid is toch heel belangrijk, neem je tijd en wees zuinig op je energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte en succes in het `slaapcentrum´. Je hebt super leuke ringen zeg, daar heeft het zeker niet aan gelegen. Tot volgende blogs! Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hopelijk kunnen ze je helpen meis! Sterkte! En een dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lees dit nog net op tijd om je welterusten te wensen. Ik hoop dat je in het Slaapcentrum snel zult opknappen en daarna fijn kunt genieten van de zomer !
    Maar eerst: oogjes dicht en snaveltje toe ... slaap lekker, Nancy. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hoop dat de slaaptest wat resultaten heeft opgebracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!