donderdag 18 april 2013

Ollie!

Sinds het bestaan van Ollie, ben ik dol op hem! En nee, ik heb niets met voetbal, (nou ja, wel wat mijn jongste dochter aan gaat natuurlijk) maar verder.. Maar Ollie is gewoon.. een groot knuffelbeest! En eindelijk vond ik een patroon!!! Hier vind je verschillende soorten. Ik heb de Nederlandse gekocht, maar eerlijk gezegd, heb ik me alleen aan het lijf en de poten gehouden ;-) Voor de rest heb ik heel veel naar het originele (koop-)model gekeken (dus niet die hele grote ;-). Ook een pijpenrager in zijn slurf gedaan, verder niet opgevuld. Hij is best groot, met haaknaald 3,5 en acryl wol. Ik gebruik nooit acryl, maar voor Ollie, vond ik gewoon dat het bij hem paste! 
met staartje! 
Verder heb ik weer zo iets leuks ontdekt.. ZENTANGLE.. te leuk eigenlijk ;-)
maar als je toch zo iets kan maken, is toch ook prachtig.. (om even in de olifanten te blijven) 
'handiger' is te beginnen met zoiets ;-) 
liefs, Nancy

20 opmerkingen:

  1. Ik vind Ollie geweldig!!! Wat een gaaf knuffelbeest.. Liefs Romana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je dochter zal er blij mee zijn!
    en dat doodlen is leuk om te doen.. als je aan de telefoon zit te wachten of zo! das heel erg zen!
    en het later uit te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooo OoooooooLLIE wat een schatje en Zentangle is verslavend pas op hoor Nancy ;-)) liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je dochter blij zijn met haar Ollie. Hij is prachtig!
    Zentangle is inderdaad leuk om te doen, maar ook heel mooi om te zien. Sommige mensen maken ware kunstwerkjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ollie is super geworden! En zentangle... Ach... Kijk maar uit! Voor je het weet ben je verslaafd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ook helemaal niets met voetbal maar dat olifantje is wel heel leuk en die van jou is wel heel erg goed gelukt en gelijkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaahhh...jaaa...Ollie!! Wat is hij leuk geworden!! Dat Zentangle kende ik nog niet, wel apart, maar ga bijna dubbel zien van al die lijntjes en krulletjes...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olli is super goed gelukt zeg. Wat een lekkere dikzak!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nancy hij is echt super!!!!
    Ik ga er een maken voor mijn dochter!!!!Super bedankt voor het delen :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een cutie!!!! Echt te lief, die Ollie!!! Misschien moet ik me er toch eens aan wagen, leren haken..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GE-WEL-DIG!!!!
    Mijn zoon zal wel jaloers zijn!!
    Hij is al fan van Feyenoord vanaf zijn geboorte (echt waar, zelfs toen het heel slecht met ze ging bleef hij trouwe fan) en gek op Ollie.
    Leuk gemaakt hoor.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje is die Ollie!
    En dat zentanglen ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik wil ook een Ollie !!! wat mooi gemaakt. Ik vind de reclame ook zo leuk. Echt super. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is jouw Ollie goed gelukt. Hij ziet er echt grappig uit.
    Dank je voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhh wat is jouw Ollie leuk geworden zeg! Echt super! En dat Zentangle lijkt me ook wel wat trouwens. Daar ga ik ook eens even wat meer van lezen. Te beginnen op jouw Pinterest board ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is jouw Ollie goed gelukt...complimenten hoor!
    ..en weer een hobby erbij? (haha!)
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha ik heb wat berichten van je gemist... (shame on me)
    Ik zag net olie met kroon, en hier is hij nog zonder kroon...
    Enne net als de dames boven mij zeggen, Zentangle is verslavend! ik doe het ook, vooral als ik erg onrustig ben, dan vind ik dit heerlijk ontspannen, in het weekend, doe ik het vaak met mijn oudste dochter, en als we niet opletten zitten we tot diep in de nacht, lekker samen een beetje te doodlen...
    X Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, mijn mond viel open!! Hij is het echt. Heel erg gaaf zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!