donderdag 30 oktober 2014

mochila look a like bag

Mijn eerste, mochila look-a-like-bag! Wat een werk, wat een gepuzzel, wat een 'gedoe', maar wat ben ik er blij mee!!! En nadat ik helemaal anders ben gaan haken, mijn haaknaald anders vasthouden, alleen maar haken in de achterste lus (hoort bij de mochila look) en yarn under, steeds maar opnieuw beginnen, eindelijk het patroon doorhebben, ben ik het ontzettend leuk gaan vinden! Eerst vond ik alleen het resultaat maar leuk namelijk ;)
 hier nog zonder band, ook nog een werk! En niet geheel foutloos, maar uithalen, deed ik hier echt niet! Je kunt het koord haken, met zo'n kumihimo disk (het mooiste eigenlijk) maken of gewoon zoals ik, met een punnikmachientje
 en een beetje stap voor stap.. de onderkant zakt een beetje in, maar ach, voor de eerste keer..

Ik ben er trots op en blij mee! Op naar de volgende! ;)
liefs, Nancy

18 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige tas, zowel qua kleuren als motieven! Ik heb hem al vaker voorbij zien komen en kijk er steeds met bewondering naar. Je mag er met recht trots op zijn hoor!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig!
    Wat een werk gaat daar in zitten zeg. Mag je echt wel super trots op zijn!

    X
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Je doorzettingsvermogen is beloond, want wat zal je er een plezier van hebben en wat zal je een complimenten ontvagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig geworden :) lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg! Ik ben net begonnen met haken, een nieuwe hobby (een van de vele) :), dus ik ben nog echt een beginner! Je kunt er zoveel leuks mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tas is ie geworden. Een van mijn favorieten in de groep, eelijk waar. Idd een serieus werk, niet? Maar met zo'n resultaat kan je enkel fier zijn.

    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier mag je zeker trots op zijn Nancy, ik vind hem geweldig geworden, heel knap gemaakt hoor in prachtige kleuren.
    Slimme oplossing om je je punnikmachientje te gebruiken.:-)
    Liefs van Claire X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, fantastic!! Really great job :-). Happy weekend!
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hellooo, hope everything's o.k. with you!! Happy New Year greetings, wishing you lots of luck, health and creative hours for 2015!!
    All the best, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. شركة امست للتنظيف

    ايضا توفر جميع خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والكنب والسجاد والموكيت بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي الادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات

    امست للنظافة

    http://basmit-eldammam.com/2017/02/10/%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%AA-%D9%84%D9%84%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%A9-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%B7%D9%8A%D9%81/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!