woensdag 7 augustus 2013

ieniemini notebooks



eindelijk weer eens wat gemaakt.. via pinterest kwam ik op deze leuke diy mini notebooks. Gemaakt van stukjes leer, de 'oude' binnenin met oud papier (kunnen niet open) en de bovenste, 'nieuwe' met blanco papier waarop je ook echt kunt schrijven. Zo leuk om te doen! Alleen de foto's zijn van heel slechte kwaliteit. Ik maak ze met mijn telefoon en echt, ze lijken wel oud, zonder instagram of iets te gebruiken ;) Ik probeer later andere te maken en ook als ze open zijn. Voorlopig ga ik nog even verder, het is zo leuk! Oh ja, en leuk voor aan een ketting! Of zo ;)
liefs, Nancy

16 opmerkingen:

  1. Wat zijn die leuk geworden. Hoe mini is mini,misschien kun je bij de andere foto een euro neerleggen. Ben wel heel benieuwd.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig!
    Maar hoe is het nu met jou? Als ik het goed heb, heb jij toch een slaapkuur gehad? Voel jij je nu wat beter?
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel erg leuk uit, ik heb zin om er ook een te maken! Voor alle ienniemini-geheimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er heel leuk uit..maar hoe groot is ieniemieni?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er wel super uit meis!!!!!
    Knap hoor!!!!! Leer lijkt me best moeilijk te bewerken. En zo klein .... schattig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige boekjes! Mooi gemaakt weer hoor,
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met mijn groot geschrift zijn ze nu net eventjes te klein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, die zijn vast heel klein! Knap werk, ze zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi! Ik ben benieuwd hoe ze er aan de binnenkant uitzien. Veel plezier met het knutselen aan deze boekjes :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukertjes , vooral die waar je in kunt schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, Nancy! Ik werk helemaal nooit met leer, maar dit vind ik echt gaaf..
    Je hebt de smaak te pakken, geloof ik!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nancy,
    Dankjewel voor je lieve reactie over Bowie! Lief! Op de een of andere manier ben ik je 'kwijtgeraakt', kreeg geen updates meer in mijn blogrol. Ik dacht dat je gestopt was met bloggen. Ga je weer volgen hoor :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke boekjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OW die zien er wel heel schattig uit zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nancy
    Super leuk zijn je boekjes vooral de roze is mijn favo.
    Valt best mee met de foto s hoor!!!!
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haaaiii lieve Nancy!
    Wat fijn om weer wat van je te lezen... hoe gaat het met je? Je bent weer lekker bezig geweest, wat een ubber schattige boekjes heb je gemaakt zeg! en wat je zegt super leuk voor aan een ketting!
    Dank je wel voor je berichtje, Jacqueline wil het hoesje voor mijn dochter maken, lief he van d'r..
    Nou meid, doe rustig aan en geniet nog maar even lekker van je vakantie!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!