maandag 9 juni 2014

nog meer armbandjes, maar dan anders

eindelijk weer eens een berichtje (ja, alweer ;) weinig aan de haak op het moment en terwijl heel Nederland aan de 'loom bands' is, dacht ik, laat ik eens wat anders doen.  Nee hoor, ik vind ze gewoon leuk! 'Vriendschapsarmbandjes!Ook weer een beetje in de Ibiza-style qua kleurtjes.
Allerlei patroontjes uitproberen, verschillende kleurtjes. Leuk om te doen, vooral met dit benauwde weer! 
Mijn deken heb ik even apart gelegd.. te warm.. even geen zin.. maar kan zomaar weer omslaan hoor! 
Oh ja, ik heb nog wel een omslagdoek gehaakt! Volgende keer! Ik heb namelijk nog wat andere armbandjes gemaakt. Binnenkort ga ik ze maar eens op facebook te koop aanbieden, want het worden er nu toch wel erg veel ;)
fijne zondag nog!
liefs, Nancy

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke armbandjes, zo vrolijk. Noa en Sophie vermaken zich goed met de loom armbandjes. Gaat mee in de auto en het liefst mee maar bed maar dan slapen ze nooit.
    Ik heb m'n deken ook aan de kant gelegd, even naar geen zin. Ik loop nu wel hopeloos achter. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn je vriendschapsbandjes! Ik ben zelf niet zo'n "kleurrijk" persoon, maar vind het bij anderen vaak wel leuk staan. Je kunt je er nog volop in uitleven in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk die armbandjes, lekker vrolijk... En ik dacht er ook zo over. Mijn kids zijn ook in de ban van de fun looms...en ik? Ik word er alleen maar zenuwachtig van, geef mij maar draadjes( wol) ghi.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vriendschaps/armbandjes zijn prachtig lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!