zondag 24 februari 2013

De eerste kralen gaan de deur uit..

Het is zover! 9 pakjes gaan morgen de deur uit! Ik probeer vandaag de andere 5 setjes klaar te krijgen en misschien ook morgen nog te kunnen versturen. Ik hoop dat ze naar jullie zin zijn! Het was erg leuk om te doen. Alle verschillende kleurencombinaties, wat paddestoeltjes, hartjes, bijna alle technieken heb ik weer eens toe kunnen passen! En zoals jullie misschien al hieronder gezien hadden, heb ik toch maar voor iedereen een kralenhanger, anders kun je er nog niet zoveel mee ;-) De ene wat langer dan de ander, je kunt er ook gewone kralen aan hangen, andere combinaties maken, enfin, leef je uit en laat even weten als ze zijn aangekomen! Ik vond het een groot succes en doe het vast nog eens ;-)
liefs, Nancy

19 opmerkingen:

  1. Hoi Nancy
    Was aan het rondneuzelen en belande bij jou ,gelijk maar even volgster geworden, jou 80ste..op naar de 100 zeg ik.
    Ik zal je zo gaan linken op mijn fb daar heb ik heel wat bloggers staan.
    Zelf blog ik niet, maar ben besmet geraakt door het virus van me twinnie Jenneke, zei blogt wel.
    Wat ga jij een hoop mensen blij maken zeg, ziet er super leuk uit.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nance! Ze zijn allemaal prachtig!
    Ik ga denk ik maar vast op de mat liggen :-) Zo mooi....
    Veel plezier met kralen branden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kralen, wat werk je met leuke technieken, ik kom vaker kijken, ga je volgen
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via hester haar fb link hier gekomen
    ik blog zelf wel ☺
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    dit ziet er gezellig uit dus blijf ook als volger kleven

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er weer super mooi uit!!!Dus deze dame ligt al vol spanning te wachten bij de brievenbus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei wat mooi Nancy! Ben heeeel nieuwsgierig nu.....ga echt onder de brievenbus liggen wachten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een project. Ik kan niet wachten tot de brievenbus kleppert. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo knap dat je dit kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal zo mooi uit! Ik ben echt zo benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er allemaal zo mooi uit! Ik hou deze week de postbode extra in de gaten... Ben al reuze benieuwt...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaah ik zie de mijne ook staan!Ze zijn MOOI ,ben er echt heel blij mee en leuk dat ik nu je andere kralen die je gemaakt hebt ook kan zien!Echt gaaf dat jij dat zelf kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik heb hem al ontvangen. o, wat is het mooi en wat knap dat je dat kunt ben er super blij mee. Dank je wel nancy.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Nancy, wat heb jij een leuk en inspirerend blog. Ook je oude blog heb ik wat doorgekeken, fantastisch. Ook de filmpjes hoe je kralen maakt bijzonder hoor. Ik heb me net opgegeven als volger en ik denk dat ik heel veel leuke leesmomenten ga beleven op jouw blog.

    Als je het leuk vindt ook een keer bij mij te komen kijken, ik heb ook een give-away op het moment die eruit gaat als mijn kleinkind wordt geboren.
    Je bent in ieder geval van harte welkom.

    groetjes Saskia
    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    ik heb de kralen vanmorgen uit mijn bus gehaald en ze zijn zo mooi!
    Ben er echt super blij mee, bedankt!
    De kleurencombinatie van het paars met het turkoois is inderdaad heel geslaagd :-)

    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauw, wat een mooie setjes! Je moet een shopje beginnen, dan ben ik je eerste (en beste hihi) klant! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Nancy,
    Wauw wat zijn de kralen mooi, ben er echt heeeeel blij mee. Ik heb nog een mooie spang en daar komen ze aan te hangen!!
    Heel erg bedankt
    xxx Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom je even een hele erg grote compliment geven, wat heb jij prachtig gemaakt voor Frullemiek!! Ik zag het op haar blog..moooooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!