dinsdag 26 februari 2013

'slingers haken' ;-)

Nu vandaag echt de laatste kralen de deur uit zijn (sorry voor de dames die nog even moeten wachten, vooral de twee uit België, dat duurt nu eenmaal altijd wat langer, hopelijk hebben jullie ze snel!), kan ik weer eens wat anders doen! Vandaag eens begonnen in het boekje 'Slingers haken' wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Alle slingers worden gehaakt met haaknaald 4. Nu heb ik die ook en ook genoeg katoen daarvoor, maar ik zou ik niet zijn, als ik het niet weer eens anders ging doen ;-) Ik ging aan de slag met haaknaald 2 en dan krijg je dus bovenstaande groottes! Zo leuk! Ik heb er een kaart van gemaakt. Het is een appelboom (van één slinger) en een tractor (van een andere slinger). En ja, slingers ga ik ook nog wel maken. Ik ben nu bezig met de babytruitjes, zo leuk!!
liefs, Nancy

29 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer leuk bedacht, Nancy! Het ziet er heel vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg leuk uit, leuk idee! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ook leuk om een geboorteslinger te maken en dan de naam van vilt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit zeg!!!!! Super leuk boekje zo te zien :-)
    Ga ik zeker ook maar eens snel bekijken.
    Dat boompje oh zo leuk.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!!!
    Dat kleiner haken doe ik met de oude patronen uit de Ariadnes van 25 geleden
    Krijg je ook een geweldig effect!
    Maar dit is ook leuk!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk truitje! Makkelijk te haken zo te zien, dus die ga ik zeker onthouden. Erg leuk als geboortecadeautje :)
    En dan wil ik je nog bedanken voor de super mooie kralen! Ze zijn echt supermooi en de kleuren zijn geweldig! Ik ben er echt zo blij mee! Ik had stiekem al gehoopt dat het groen/blauwe setje op de foto van je vorige post voor mij zou zijn, en nu liggen ze gewoon naast mij :D Binnenkort maar eens mijn kralenspullen onder het stof vandaag halen en er een mooie eenvoudige ketting van maken. Deze kralen vragen er gewoon om om gedragen te worden! Nogmaals heel heel heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Écht heel leuk! Vooral die bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is, geloof ik, wel een mooi boekje, aan je creatie's tezien.
    Leuk zo'n slinger als er een baby'tje geboren is.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow wat sgattig dat babytruitje! Wordt dat wel een slinger? Ziet er wel mooi uit in het boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk! Oh en shirtjes.... Zucht! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig die truitjes!! Ik ben ook zo hoor dat ik alles in het klein maak (is een tic geloof ik...hahaha...) als ik een haaknaald 4 in mijn handen heb, heb ik het gevoel dat ik met een schoffel bezig ben:-) Ik vind het erg leuk wat je er van gemaakt hebt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er weer op een originele manier je eigen draai aan gegeven! Zo leuk om te zien en ik herken het hoor: ik haak ook de meeste dingen met een kleinere naald dan voorgeschreven!
    Liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de kleine truitjes vind ik heel erg schattig, wel veel werk, maar heel leuk om een slinger te maken van allemaal kleine truitjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!!!Ik heb het boekje ook maar wat NOG leuker was waren die prachtige glazen kralen van je die vandaag zomaar op mijn deurmat vielen met die mooie kaart en dat sjieke zakje waar ze in zaten!ThanXxx die ga ik gebruiken voor iets moois eens een keer en voor iets wat ik NIET weggeef,ha,ha;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ♥ wat leuk zeg
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. cute!!!! Dat trekkertje is zoo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Nancy!

    Wat heb je een leuk blog meis!
    Ik kom binnen via Tineke die heel lief reclame voor jouw blog heeft gemaakt op Facebook!

    Dus je hebt er in de vorm van Moos een volger bij!!!!

    http://moos-moosies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De bedels zijn binnen super bedankt! ben er heel erg blij mee! Ik hou zelf ook een gove away, je kan een doosje bonbons winnen dus wie weet is het wat voor jou!

    http://denisetaartenzo.blogspot.nl/2013/02/candy-time.html

    Veel Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi wat een Prachtige spulletjes heb je de laatste tijd gemaakt, Super. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gisteren je kralen ontvangen, wat zijn ze mooi! En bedankt voor het leuke extraatje, ga ik zeker dragen! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te lezen dat ook jij de truitjes hebt gehaakt met naald nr 2. Ik heb dat ook gedaan en vind ze zo cute. Leuk blog heb je ben gelijk volger geworden.
    Have a nice day Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nancy, wat een leuk blog heb je super.
    Je hebt leuke ideetjes, bent handig en maakt van alles met allerlei materialen. Super, ik blijf je volgen :-)
    lieve groet, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke slingers-zonder-slingers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nancy,
    Wat een heerlijk fris blog heb je! Hier kom ik nog wel eens vaker, leuk!
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijkt een tof boekje met die slingers. De kleine haakseltjes zijn mooi voor een kaartje. Leuke tip gaf je ons! Bedankt.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!