zaterdag 9 februari 2013

kralen, leer en.. leerverf!!

Afgelopen week niet zo heel veel gedaan, maar toch nog wat kralen gebrand voor degenen die meedoen met de give-away.. met dots deze keer
en gisteren de verf binnengekregen voor het leer!! Ik vond het zo jammer dat je alleen maar op het lichtbruine leer kon stempelen en jawel, ik vond 'leerverf'!! Uiteraard bestelde ik roze, (rood doe ik de volgende keer, maar deze roze is echt precies hetzelfde als mijn tas!), wit/beige en grijs! Ik heb zojuist de eerste laag erop gedaan. Ik denk niet dat er nog een laag overheen hoeft. Wel een 'afdeklaag', maar dat kan pas na 24 uur. Ik heb gekozen voor mat, maar je kunt ook glanzend nemen. 
Ik ben nog aan het uitproberen, zie rechtsboven in, met een sponsje krijg je een heel ander (beetje vintage) effect. Alleen had ik dus geen sponsje en met een zakdoekje ging het niet echt goed. Maar ik ben nu al blij met het resultaat!! :-)
fijn weekend!
liefs, Nancy

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! leerverf. Ziet er goed uit. De kraaltjes ook :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden hoor ! verbaasd me inderdaad dat de kleuren zo dekkend zijn na 1 keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk! En de kralen zijn echt mooi, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel de kralen als de leertjes. Allemaal heel mooi!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo leuk dat je kralen kunt maken. En leerverf, hoe bijzonder, alhoewel, tegenwoordig heb je overal verf voor, maar die roze is wel heel erg mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super-super cool die leerverf. Echt gaaf resultaat. Je kralen-knap. Ik heb ooit een workshop gedaan met glaskralen branden-heel leuk maar ook heel moeilijk. Ik snap waarom die kralen duur zijn-heel arbeidsintensief. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super mooi!!!!!Je kralen :-)En zo mooi de leerverf wordt het net specialer door :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leerverf...! Nooit van gehoord, maar dit is wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kralen weer, en dat leerverf echt heel gaaf !!!
    Lieve groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een prachtige kralen!
    Geverfd leer ziet er ook heel mooi uit. Wat een feestje lijkt me dat om mee te werken :)

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!