zondag 2 februari 2014

crochet along blanket

En weer een week om, het gaat nu snel, snel in de zin, dat ik niet bezig blijf met uithalen, opnieuw opzetten ;) Dat misverstand moet ik namelijk even uit de weg ruimen. Sommigen dachten dat ik 5 dekens aan het haken ben, maar ik heb er 5 (ahum, ondertussen 6) opgezet! En ik ben er nog 2 aan het haken. Met onderstaande ben ik eindelijk helemaal bij!! En ondertussen ook blij, pff! ;)
Maar.. vorige week had ik dus nog dit... en sloeg de twijfel wéér toe!  Onderste hè? Ik vond de kleuren weer niet mooi en begon met die erboven.. erg hè? Dat was dus nummer 6! Enfin, nu toch tevreden met  bovenstaande (kunnen jullie het nog volgen ;) en daar ga ik gewoon mee door! De andere laat ik volgende week nog wel een keer zien. 
Fijne zondag! 
liefs, Nancy 

12 opmerkingen:

  1. Zo blijf je lekker bezig ;) Ik ben met 1 bezig en ben begonnen aan een dekentje voor in het poppenbedje, met hetzelfde patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha.... zet hem op, alles wat ik hier zie is niks mis mee ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje meis .... dat benne veel dekens hihihi
    Moeilijk hè .... kleurtjes kiezen ;)
    Dit ziet er top uit!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is veel zeg, vieuwwwwww. Ik vind het er prachtig uitzien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, ik dacht echt dat je enorm aan het haken geslagen was met 5 dekens tegelijk en dat je er reuze zin in had! Maar je bent gewoon super kritisch....
    O o, dat schiet niet op Nenz...
    Ik vind de bovenste van de onderste foto (lijkt wel een raadsel) ook het mooist hoor!
    En nu niet meer uithalen hoor, anders komt er nooit geen deken...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, als haken je hobby is, is dit allemaal niet erg ;) Maar ik kan me voorstellen dat je wel eerst blij moet zijn met een kleurencombinatie voordat je er een hele deken van gaat breien. Ondertussen ken je de patroontjes natuurlijk wel uit je hoofd :)
    Veel haakplezier!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Nancy, en dan zeggen ze dat ik een twijfelkont ben :-p
    Ik hoop dat je er evengoed veel plezier aan beleeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd...ik vind die ook het leukste, vooral de kleuren combi! Is moeilijk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh goed bezig hoor!! Ik vind ze allemaal mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik kan het inderdaad niet meer volgen. Maar vind ze alle vijf heel mooi ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Verkoop je ook nog de speldenkussentjes? Die zijn namelijk heeel erg leuk.

    Mvg Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gwen, dank je voor je reactie! Jammer genoeg heb ik op dit moment niets 'in de verkoop'. Te druk met haken ;) In oktober sta ik altijd met Nicole op een kunstmarkt en dan ga ik altijd druk aan de slag met dingen maken. Als ik weer iets heb, zal ik het op mijn blog laten zien.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!