maandag 10 maart 2014

CAL-middag Stoffen & Stiksels

Zaterdag was ik dus in Hoogerheide bij Stoffen & Stiksels! Een beetje zenuwachtig, maar dat was gauw over! De tafel was al bijna vol en iedereen was al aan het haken! Op tafel stonden schattige theekopjes, een etagère met stroopwafels, negerzoenen en allerlei ander lekkers! Gehaakte paaseieren aan leuke takken, echt een bonte, maar vooral heel erg gezellige ruimte! Het viel wel op dat de meeste dames met katoen haakten! 1 dame met het acryl DK en 2 dames met gewoon acryl. Uiteraard werden elkaars dekens bewonderd en gingen we daarna aan de haak! 
Ik zag weer hele leuke kleurtjes bij iemand!!! Maar gelukkig zat ik met mijn rug naar de 'wolletjes' en heb ik geen wolletjes mee naar huis genomen, nou ja, eentje dan ;) (hierboven zie je een klein stukje van een deken.. verderop snap je wel waarom ik dat schrijf)
Bewijs dat ik er was ;) 

de toonbank met daarachter geweldige gehaakte cupcake slinger(s)! 

allerlei leuke stofjes!! 
veel zpaghetti! 
hier heb ik even getwijfeld.. zeg nou zelf, roze haaknaalden!!!
Leuke tassen..  
Echt de mooiste (grote!) Amigurumi's! 
Echt alles voor de hobbyliefhebster!!! Ben je ooit in de buurt, ga zeker eens kijken!  
Oké, dat was de winkel ;) Ik heb al een tijdje last van mijn rug en moest dus ook echt om de zoveel tijd even van mijn stoel af en had dus tijd genoeg om steeds even een rondje door de winkel te lopen, vandaar..
Na afloop kregen we allemaal een houten knoop met Stoffen & Stiksels erop om eventueel op onze deken te maken, als herinnering aan deze middag! Leuk hè?! 
het was echt een supergezellige middag!! Nogmaals iedereen die er was, dank jullie wel voor de gezelligheid! Ik kom zeker nog een keer 'aanhaken'! 
En ja sorry, maar ik heb geen foto's van de dekens! Dom hè?! Er waren echt prachtige dekens bij!! 1 iemand had hem al af, zo mooi! En die met die mooie kleurtjes, ook daar heb ik geen foto van! Maar goed ook trouwens.. Enfin, moet ik toch een keertje terug... niet zo erg hoor! 
liefs, Nancy

13 opmerkingen:

  1. ziet er gezellig uit, en ach roze haaknaalden haha ik koop ze voor tien cent bij de kringloop.. tja ze zijn dan wel grijs :-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet de winkel er gezellig en mooi uit. En zo leuk om al die dekens bij elkaar te zien. Ik moet de extra toeren van deze week nog haken, het komt er maar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hé om zo met elkaar te haken. Wij waren met z'n zevenen bij mijn vriendin....4 haakte een deken zo gezellig bij elkaar,gewoon al de gezelligheid zo bij elkaar. Sterkte met je rug! Pas goed op jezelf.
    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, jij hebt echt een heerlijke dag gehad! Super!
    Sterkte met je rug, ik hoop dat het snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sterkte met je rug en oooow die roze haakaald nr 20 die had ik niet kunnen laten staan geloof ik...
    Leuk zo'n dag!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gezellig verslag!
    en ja zo'n mooie roze dikke haaknaald..
    ik denk dat ik hem ook gekocht had en er op weg naar huis eens stiekum aangelikt had, om zeker te weten dat het geen zuurstok was!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er als een gezellig dagje uit. Heerlijk om in z'n omgeving te zitten :) lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, allemaal aan de dekens haken en dan geen foto van dekens hebben... Lol! :) minder lollig dat je zo'n last van je rug hebt, beterschap! En het patroon van de cupcakeslinger is gratis, ik heb hem ook eens gemaakt. Kijk maar eens op de site van rocknrollbride.com (ik typ dit nu op mn telefoon en kan ff niet zo snel een linkje knippen en plakken). 'Cupcakegarland' is je zoekterm! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plek! Zo jammer dat dit niet in de buurt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n middag hè? Wij hadden het ook al zo gezellig; al die enthousiaste mensen en al die verschillende dekens en toch hetzelfde patroon! En jeetje, dat je die roze haaknaald nou niet meegenomen hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, what a lovely meeting!! Looks like you had a lot of fun :-). Thanks for following and your nice comment, I love your blog, too! Have a wonderful day ☼
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet eruit als een gezellige dag! Wel vervelend van je rug, hoop dat je er snel minder last van hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!