dinsdag 18 maart 2014

Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in Den Bosch

Vrijdag 14 maart gingen Nicole en ik naar de beurs in Den Bosch. We hadden wat Trippel & Trappel muizenhartjes meegenomen en hier en daar achtergelaten.. 
Ik wist dat Letty van Elle-Bee er zou staan dus natuurlijk moesten we daar even langs en een praatje maken! Ontzettend leuk was dat en ze had ook een prachtige kraam met de mooiste viltdecoraties! Het was leuk om je 'in het echt' te zien, Letty! Hopelijk tot een volgende keer!
Natuurlijk even bijkletsen bij Petra (byPetra) die ook weer de leukste dingen had en zelfs twee  'meet & greet' (wat is eigenlijk het meervoud, meets & greets?) namelijk Handwerkjuffie & Arda Meijburg die tevens hun boekjes signeerden (Folklore & de nieuwe Handmade Diva's Leuks met lapjes) 

Onze favoriete kraam van vorig jaar stond er ook, Bedijs! Dit schattige blikje gekocht, alvast voor Nicole haar verjaardag :). Deze keer had ze twee kramen en echt zoveel leuke dingen!! Wij hebben ons netjes ingehouden, zijn de laatste tijd ook veel te druk met haken ;)  

En ja, daarom dus eigenlijk weinig gekocht.. nog wat leuke kopspelden  
en deze schattige mini-flesjes! Voor aan een ketting of zo..  
ondanks dat we niet veel gekocht hebben, was het toch heel erg leuk! Mijn rug vond het iets minder en ik werd ook nog eens heel erg verkouden, maar ach, het weekend was er om weer bij te komen ;) Het gaat gelukkig allemaal weer de goede kant op, maar vandaar toch wat later een impressie van ons beursbezoek! 
liefs, Nancy

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige foto's! En veel leuks om te zien, knap om dan niet te veel te kopen. Beterschap voor het laatste beetje verkoudheid! Dat de zon zich nu niet laat zien werkt ook niet echt mee denk maar ik. Het is bij ons zo kil.....brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel gezellig uit, en ik smelt van dat hertjes blikje aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo samen struinen over de beurs :-) Je hoeft toch ook niet je scheel te kopen om het naar je zin te hebben; leuke mensen en veel ideeën zijn genoeg :-)
    Beterschap voor je rug en het laatste stuk verkoudheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gezellig zeg. Grappig die muizenhartjes zo achterlaten, leuk idee!

    groetjes
    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jullie weer aan mijn stand te ontmoeten. En helemaal leuk dat je het ook weer gepost hebt.

    Jij volgt mij nu ook op bedijs.blogspot.nl en zonder dat je het wist heb je de give-away gewonnen.....

    Wil je mij een mailtje sturen met je gegevens dan stuur ik de stempel, labels en tape naar je op... GEFELICITEERD................

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!