donderdag 20 maart 2014

'mannenonderzetter' ;)

Een tijdje terug was ik weer eens in Utrecht, de stad waar mijn oudste dochter op kamers zit. Daar zit de geweldige winkel Flying Tiger! Ik heb er al vaker over geschreven op mijn oude blog, jammer genoeg hebben ze geen webwinkel en zit hij maar in een paar plaatsen. In ieder geval.. vond ik daar deze ontzettend leuke vaatdoekjes!! en ja, ook de paperclips kon ik niet laten liggen ;) Er is al eentje af, die zit in mijn agenda
ik haalde ze door de bigshot (uiteraard kun je ze ook gewoon uitknippen)

en tada... leuke onderzetters!!!  
toen maakte ik er nog gaatjes in.. 
 met een festonsteek een randje gemaakt 
en een randje van 4 stokjes in ieder vakje gehaakt met haaknaald 2,5  
hebben die mannen ook eens wat ;)
liefs, Nancy
ps. ik heb een facebookpagina aangemaakt, waar ik regelmatig wat zal posten (gaat soms sneller dan een heel blogbericht maken, al zal ik dat wel blijven doen hoor!) Vind je het leuk om daar 'vrienden' met me te worden of gewoon een kijkje te nemen, hier is de link 'N'enz.'

5 opmerkingen:

  1. Die zijn leuk! De laatste keer dat wij in Utrecht waren, was het zo vreselijk druk in de winkel dat we maar zijn doorgelopen. Volgende keer beter. En jammer idd dat ze geen webshop hebben, dat zou een nieuwe groot succes zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nou, echt jammer! En een webshop zou het zeker goed doen!

      Verwijderen
  2. Die zijn stoerrrrrrrr ��
    En yesssss gezellig op Facebook meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om die doekjes te stansen; zo kun je heel makkelijk wegwerponderzetters stansen (maar dan natuurlijk wel zonder dat mooie gehaakte randje, daar moet je zuinig op zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze doekjes zijn echt TE LEUK.
    En wat een geweldig idee heb jij gehad, super leuk en handig, die onderzetters!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat!